ourlife2you

Alla inlägg under juni 2013

Av Ella&felicia . - 29 juni 2013 20:25

Läste precis att Ella tänkte sluta blogga och då gör jag det med :(

Orkar inte blogga så ofta som vi gör tsm :(

// felicia

Av Ella&felicia . - 29 juni 2013 18:13

Från min del iaf!
Har tröttnat, och då är det inte kul för er läsare! Tack för ni alla goa komentarer och alla som läste, kanske ses ngn gång ;)
Puss en sista gång! Ella

Av Ella&felicia . - 29 juni 2013 13:17

Heeeej!
Har varit på lindex å fick faktislt med mig en tröja hem! Den kostade 200 kr, så de var ju ganska billigt! Ska strax äta , å vi tre tror jag ska vi ju köpa godis i hemma kväll!
Puss ella

Av Ella&felicia . - 29 juni 2013 10:40

Godmorgon idag ska ja möta Ella och Julia vid hemmakväll sen ska vi köpa godis och hyra film!
Sen ska dom sova här ikväll,ska bli jätte kul! <3
//Felicia

Av Ella&felicia . - 29 juni 2013 10:05

Har ingeeeeet att blogga om, vet inte vad som händer under dagen, men jag vet att kl typ2-3 ska jag å julia mötas vid bussarna å gå till hemma kväll, å där möter vi felicia, och vi köper la mys å sånt! (:
Puss - ella

[Bild]

Av Ella&felicia . - 29 juni 2013 08:56

Gossip girl var faktiskt jätte bra? Kom hem typ tolv;)
Btw. På inlägget igår där jag la ut en bild på ngn i gossipgirl, åså skrev jag; bebe endå^
Det skulle varit en annan bild, men den kom inte upp, så jag menade inte att den pappan var bebe :') aa, ni fattar säkert inte, men skit samma

Fattar inte vrf jag vaknade så tidigt oxå? Åhhhhhh! Ville ju sova läänge så kunde vara vaken länge inatt! ;)
Aja, puss- ella

Bebe endåååå^

Av Ella&felicia . - 29 juni 2013 08:51

Gossip girl var faktiskt jätte bra? Kom hem typ tolv;)
Btw. På inlägget igår där jag la ut en bild på ngn i gossipgirl, åså skrev jag; bebe endå^
Det skulle varit en annan bild, men den kom inte upp, så jag menade inte att den pappan var bebe :') aa, ni fattar säkert inte, men skit samma

Fattar inte vrf jag vaknade så tidigt oxå? Åhhhhhh! Ville ju sova läänge så kunde vara vaken länge inatt! ;)
Aja, puss- ella

[Bild]

Bebe endåååå^

Av Ella&felicia . - 28 juni 2013 20:30

Följde med tilde förut till ica å köpte choklad som ni såg kanske..?
Ah, och nu ska jag äta grillat åså namnam*_*
Men bloggar sen, då ska jag kolla gossip girl med wilma, är det bra? Har aldrig sett det..? Haha efter är jag!
Puss ella

[Bild]

Bebe endåååå^

Presentation

hej! vi är två tjejer som driver denna bogg, den handlar om hur våran vardag ser ut och lite blanda! hoppas ni gillar våran blogg! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för inlägg?
 Videoblogg
 Frågestund
 Outfit bilder
 Sanningar om oss
 This or that
 Hiss/diss
 Tips

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards