ourlife2you

Alla inlägg under oktober 2013

Av Ella&felicia . - 31 oktober 2013 20:18

Hatar att läsa sånnahär inlägg själv men jag måste skriva det ändå!
Förlåt för dålig uppdatering men har inte haft något vettigt att skriva!
Men har iaf varit och tränat nu,är typ helt död efter 1 och 1/2 tummas träning! Måste verkligen komma igång blir ju trött efter 20 min haha!
//Felizia

Av Ella&felicia . - 31 oktober 2013 15:25

Hej goingar
Mår lite bättre nu, så kan blogga igeeeen, wihooo
Har kollat på filmen bling ring eller vad den hette, sjukt seg film var den, inte alls bra, ska kolla tv nu osv, kaaaanske går ner och äter thai sen, får alltid mig att må bättre hehe!

Bloggar när jag har nåt kul att skriva, hade braaa ella

Har bild brist, så inga bilder rightknoow

Av Ella&felicia . - 31 oktober 2013 13:50

Har inte mkt vettigt att säga men här är dagens outfit!
//Felizia

Byxor vila
Tröja klädhuset i Lerum
Kofta vero moda

Av Ella&felicia . - 30 oktober 2013 21:21

Mår värkligen jätte dåligt, däröfr har jag inte bloggat, kommer nog inte bli jätte bra bloggning av mig för ens jag mår bättre! För tycker det är så sjukt segt att bara läsa bloggar där de klagar, och kmr bara klaga om jag bloggar när jag mår såhär, så inga mer in lägg för mig idag, kanske mår bättre imon? Eller inte, vi får se, men hörs när jag mår lite bättre, och det är snart!
Puss ella

Av Ella&felicia . - 30 oktober 2013 17:02

Just nu sitter jag och pappa och kollar på monster university och äter ben & Jerry! Passar på när mamma inte är hemma haha nej då!
// Felizia

Av Ella&felicia . - 30 oktober 2013 16:23

Några tycker jag är hel onödigala, men ni kanske gillar det?

Av Ella&felicia . - 30 oktober 2013 16:06

Tilde kom ner med detta till mig, åh så glad jag blev, känner mig pytte lite friskare, loveu

Av Ella&felicia . - 30 oktober 2013 15:57

Vad vill ni läsa?
Släng gärna in en komentar om vad ni vill läsa om!
Vill ju att bloggen ska bli så bra som möjligt! Vill ju ha en sån blogg som man blir beroende av, som man går in och kollar varje dag!
Så kan ni vara så Goa och komentera något inlägg ni vill att vi ska göra eller om ni har några frågor eller tips!
//Felizia

Presentation

hej! vi är två tjejer som driver denna bogg, den handlar om hur våran vardag ser ut och lite blanda! hoppas ni gillar våran blogg! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för inlägg?
 Videoblogg
 Frågestund
 Outfit bilder
 Sanningar om oss
 This or that
 Hiss/diss
 Tips

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards