ourlife2you

Alla inlägg under november 2013

Av Ella&felicia . - 29 november 2013 17:27

Inte mycket alls, ska plugga och lite så. Kan redan nu säga att det inte kommer bli bra uppdatering från och med imorgon. Har väldigt mycket i skolan och i allmänheten. Vet inte riktigt men mår inte direkt jätte bra just nu. Är inne i såna perioder ibland. Men har gjort tidsinställda för veckan. Så det blir minst ett inlägg från mig per dag :)
Hoppas ni förstår!
-Felizia

Av Ella&felicia . - 29 november 2013 16:09

Kom hem för en stund sedan, har varit på promenad med Sara och våra hundar. Så mysigt och härligt att få lite frisk luft. Älskar att gå promenader med Sara. Sara är en av mina bästa vänner så kan prata om allt med henne. Så nu har jag pratat av mig lite heheh :)
-F

Bio

Av Ella&felicia . - 29 november 2013 15:30

Har no ide vilken film det är vi sk se, men det blir nog braaa!

Hörs efter måste stänga av ljudet!
Puss- ella

Av Ella&felicia . - 29 november 2013 13:54

Jag å mina tjejer i klassen ska först in å gåpå bio, sen mys kväll hos ellen!
Vi har precis ärit pizza hos julia, najs bajs!

Så ska gå på tåget, berättar mer om kvällen lateeeer! Puss- e

Av Ella&felicia . - 29 november 2013 10:37

Sitter i skolan, har två lektioner kvar. Slutar två sen ska jag hem och plugga! Bryr mig inte det är endå fredag! Men min lektion börjat nu skriver när jag har slutat!
-Felizia

Av Ella&felicia . - 29 november 2013 10:35

Tappade bort min mobil igår på träningen, smart eller huuuur, så fick den inte för ens nu från en kompis som tog med den, fick lite smått panik när jag upptäckte att den äe bort, men nu hr jag den så ahhh

Idag slutar jg runt kvart i tolv , och nu ska jag bara kolla på en film, oväntad vänskap heter den, har sett den förut men den är bra så ah, sitter å äter bullar å dricker jul must, så fett chill dag idag, big like!

Hörs sen får ni veta planerna för ikväll!
_ e

Av Ella&felicia . - 29 november 2013 10:20

Tappade bort min mobil igår på träningen, smart eller huuuur, så fick den inte för ens nu från en kompis som tog med den, fick lite smått panik när jag upptäckte att den äe bort, men nu hr jag den så ahhh

Idag slutar jg runt kvart i tolv , och nu ska jag bara kolla på en film, oväntad vänskap heter den, har sett den förut men den är bra så ah, sitter å äter bullar å dricker jul must, så fett chill dag idag, big like!

Hörs sen får ni veta planerna för ikväll!
_ e

Av Ella&felicia . - 28 november 2013 17:57

Ush å fy å blä, det gillar jag inteee, men nu är det gjort, ska hem, byta om, sen träna, så antingen bloggar jag innan träningen eller efter, vi fårse!

Vet inte riltigtvad jag ska skriva mer men ah, puss - e

Presentation

hej! vi är två tjejer som driver denna bogg, den handlar om hur våran vardag ser ut och lite blanda! hoppas ni gillar våran blogg! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för inlägg?
 Videoblogg
 Frågestund
 Outfit bilder
 Sanningar om oss
 This or that
 Hiss/diss
 Tips

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards