ourlife2you

Alla inlägg den 3 december 2013

Av Ella&felicia . - 3 december 2013 16:22

Kommit galet nära alla i min dans å är överlycklig över det! Mina nya friendooos!

Har ju inte "imfomerat" er o det,
Men har haft dans uppvisning så fick vara ledig från skolan, hihi lovethat! Skönt då det var lite akward igår i skolan haha, men det släpper nog ;-)

Snart blir det att dra igen för dans uppvisning för galet massor av folk! Ohhhh känslan efter man har stått på scenen framför alla dessa folk, den är bättre än nästan allt!

Men efter dansen idag så stack alla mina tjejor å åt pizza, var även hemma hos Filippa som nog hade den sötaste katten , och var på hennes skola, värkar så sjukt mycket bättre än min asså...

Nu har ni lite mer koll över hur min dag å framåt kommer se ut !
Puss- e

Av Ella&felicia . - 3 december 2013 14:10

Orkar inte ens skriva förlåt att jag inte har bloggat osv, men hoppas ni vwt att jag är ledseeen!

Aja nu pratar vi om nåt annat,

Börjar om nu, kör mycket bättre bloggning!

- e

Mina favvosat

Av Ella&felicia . - 3 december 2013 11:30

Vill ha sommar igen! Denna sommaren var den bästa på länge! Har såå många minnen och träffade så många nya vänner från massa olika städer och länder. Några tjejer från småland, några killar från Spanien,England,Tyskland och Norge. När jag sitter och tänkter tilbaka på sommaren vill man bara spola tillbaka tiden och uppleva allt igen!

 
file://localhost/Users/feliciaandersson/Desktop/IMG_2146.JPG
file://localhost/Users/feliciaandersson/Desktop/IMG_2068.JPG
file://localhost/Users/feliciaandersson/Desktop/IMG_2068.JPG
 
Vet att det bara är länkar ist för bilder, hoppas ni kan trycka på dem och få upp bilderna endå för kan inte ladda upp dem på något annat sätt!
 
Kram Felizia
Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej! vi är två tjejer som driver denna bogg, den handlar om hur våran vardag ser ut och lite blanda! hoppas ni gillar våran blogg! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för inlägg?
 Videoblogg
 Frågestund
 Outfit bilder
 Sanningar om oss
 This or that
 Hiss/diss
 Tips

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards