ourlife2you

Alla inlägg den 19 december 2013

Av Ella&felicia . - 19 december 2013 16:50

Såg denna bilden från macklemores Twitter! Så sjukt bra citat!
Felizia

Av Ella&felicia . - 19 december 2013 16:48

Sitter i bil, å här ska jag sitta i 1, å en halv timma till, palalaaa...
Men vi ska spela match mot Orust! Ett grymt lag! Tror vi kommer spela bra, och det kmr bli en galet spännande å nära!
Därför kommer inte jag kunna bligga mer idag, eftersom upp värmningen börjar när vi är framme, och den är slut Runt tio, kaaaanske att jag gör ett inlägg pvg hem från orust, det får vi se :))))

Men visst har bloggningen varit bättre idag? :)
Braaa va!
Så vi hörs sen eller imorgon! Tack för idag! Pussar ella

Av Ella&felicia . - 19 december 2013 15:59

Åkte ju skridskor imorse, gick ju sådär hahah! Var ju ett tag sedan man åkte om man säger så! Sen åkte vi till skolan och såg på film! Nu ska jag och mamma baka julgodis sen tror jag att jag ska gå till farmor och farfar! Får se :)
-Felizia

Av Ella&felicia . - 19 december 2013 15:24

Kollar värkligen OFTA PÅ WEHEARTIT , en av mina favvo saker att göra på min mobil faktikst! :)
Men vissa av bilderna, asså nej vad fula de är, som dessa;


Puss ella

Av Ella&felicia . - 19 december 2013 12:56

Alla städar sina skåp, så har jag tappat bort min skåps nyckel, så sitter här forever alone typ, jag ba : JAAA, eller inte!
Kommer antagligen. Få städa när vi har slutat eller ngt, blää! Hörs sen - e

Av Ella&felicia . - 19 december 2013 09:26

Till jul lov! Heeelt galet så fort det har gott!
Har haft sy slöjd, har sy slöjd, AVSOLUT värsta jg vet!
Suger så på det också, blääää
Idag har vi inga tråkiga lektioner, bara städa skåpen

Puss- ella

Av Ella&felicia . - 19 december 2013 07:41

Våran/ min bloggning..
Vi bloggar ju typ aldrig längre!
Men tror jag skriver från båda när jag söger såhär: att det är inte att vi inte vill blogga, det är baa så att tiden rinner iväg och man glömmer det osv!

Men nu till jul är det ju kul med riktigt riktigt bra bloggning! Så ska värkligen försöka mitt allra bästa! Och det börjar idag!
Idag fram till jul afton sk det vara såååå bra bloggning! Punkt slut!

Puss- ella

Detta var gott kan jag ju säga

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej! vi är två tjejer som driver denna bogg, den handlar om hur våran vardag ser ut och lite blanda! hoppas ni gillar våran blogg! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för inlägg?
 Videoblogg
 Frågestund
 Outfit bilder
 Sanningar om oss
 This or that
 Hiss/diss
 Tips

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards