ourlife2you

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Ella&felicia . - 9 december 2013 21:29

Förlåt! Men har sittat med skolan exakt hela fula dagen!
Låg efter i allt kändes det som! Ett arbete som jag inte ade blrjat med skulle va klart imon, fick hoppa träningen å allt pga alla läxor, ush för skola! Ush ush ush
Nu ska jag snart sova! Helt slut! Men imon ska jag blogga som vanligt! Det lovar jag!
Så kanske är sista i lägget för mig? - isf gonatt pussar ella
Har tränat lite

Av Ella&felicia . - 9 december 2013 19:02

Sitter inne och dricker te och pluggar. Kollade även igenom massa bilder från semestern förut! Vill bara tillbaka till stranden och glömma skolan! Känns som jag inte har gjort något annat än pluggat sen jag kom hem. Men har lite planerat i veckan som jag ser fram imot! Hoppas bara det blir av :)  

Äntligen har min lilla prinssesa komit hem! Förresten visste ni att jag har glasögon? :o

- Felizia

Av Ella&felicia . - 9 december 2013 10:06

Ja nu börjar allt som vanligt! Idag ska jag inte göra något speciellt! Ska hem och plugga som vanligt :( fick precis veta att jag har matteprov imorgon och på onsdag! Usch vill tillbaka till stranden och liga och slappa hela dagarna!
-Felizia

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej! vi är två tjejer som driver denna bogg, den handlar om hur våran vardag ser ut och lite blanda! hoppas ni gillar våran blogg! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för inlägg?
 Videoblogg
 Frågestund
 Outfit bilder
 Sanningar om oss
 This or that
 Hiss/diss
 Tips

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards