ourlife2you

Alla inlägg den 8 december 2013

Mys

Av Ella&felicia . - 8 december 2013 19:51

Har inte hänt så mycket mer sen jg bloggade, vi åkte hem, köpte typ 8 olika pizzor å bara satt å åt å skrattade, det gillade jag!

Var även lite ledsen för en sak men inget jag vill ta upp hör på bloggen!

Nu kollar jag på reprisen på dessärmestarna, kan ju inte va mer sugen på allt de gör! Ser sååå gott ut!

Hörs snrt! - e

Av Ella&felicia . - 8 december 2013 16:21

Idag har jag packat upp och städat typ! Har även julpyntat med mamma :)
Har filmat lite från semestern så tänkte lägga upp det sen!

Träffade Molly, Erik och Danny på Landvetter innan vi åkte! Men Danny ville inte vara med på kort!
-Felizia

Av Ella&felicia . - 8 december 2013 14:24

Ingen förstod att hon var utomlands va? Hihiho, tyckte det var lite kul endå!

Så nu är bloggningen som vanligt igen! Från båda två! Jag måste ju be om ursäkt för har ju bloggat jötte dåligt! Jaja nog om det!

Har kollat på handbolls matcher ena dagen, har även köpt ett par svarats jeans på lager 157, har aldrig haft ett par svarats jeans innan tror jag, lite efter jag veeet!
Så bilder kommer på dem när jag är hemma!
Ska kolla på en sista match nu, sen drar jag hem!
Nu vet ni lite mer om dagen!

Puss- e

Av Ella&felicia . - 8 december 2013 11:35

..har inte bloggat denna veckn för att jag har varit på Gran Kanaria. Var där med min familj och två andra familjer. Har inte haft någon internet uppkoppling så har inte kunnat blogga :(
Kom iaf hem igår kväll, så nu ska jag börja blogga som vanligt!
Nu ska jag ut och skotta hehe känns konstigt att komma från ca 23+ till - grader och snö!
-Felizia

Jag och Tim (en kompis)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej! vi är två tjejer som driver denna bogg, den handlar om hur våran vardag ser ut och lite blanda! hoppas ni gillar våran blogg! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för inlägg?
 Videoblogg
 Frågestund
 Outfit bilder
 Sanningar om oss
 This or that
 Hiss/diss
 Tips

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards