ourlife2you

Alla inlägg den 18 december 2013

Av Ella&felicia . - 18 december 2013 20:48

Vet att jag inte har bloggat idag, har ingen bra ursäkt varför heller :/
Idag har jag iaf varit i skolan. Såg på film och städade skåpen. Var nån tråkig tecknad film och jultomten!
Men vi fick sluta 45 min tidigare idag än i vanligaste fall! Så va glad endå! Sen åkte jag hem och såg på serier och en film!
Imorgon ska jag åka skridskor med klassen. Kommer säkert ramla om jag känner mig rätt! :)
Nu ska jag duscha sen se på tv :)
-Felizia

Mys

Av Ella&felicia . - 18 december 2013 15:15

Sitter på ett köp center med tildeee!
Vi ska kolla jul klappar osv, heeeelt galet att det bara är 6 dagar kvar till jul afton, plus har inga jul klappar, så känner mig liteee stressad!
Men nu börjar jag hitta lite saker, så känns bra! Om jag köper något kommer det ut på bloggen sen om jag inte glömmer!
Puss å kram ella

Godaste! Ni kan ju strunta i hur min nagel ser ut

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej! vi är två tjejer som driver denna bogg, den handlar om hur våran vardag ser ut och lite blanda! hoppas ni gillar våran blogg! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för inlägg?
 Videoblogg
 Frågestund
 Outfit bilder
 Sanningar om oss
 This or that
 Hiss/diss
 Tips

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards