ourlife2you

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Ella&felicia . - 10 december 2013 21:26

Sover nästan med öppna ögon känns det som, har varit en tuff kväll, asså vissa är ju helt konstiga, okar inte!
Men hörs imon - e
Goingarna

Av Ella&felicia . - 10 december 2013 19:40

Så vidrigt blev det vi bakade! Ush ush ush!!!!
Men kul var det! Båda har gått hem och vi fotade lite också! Hahah gaaash vad jag skrattade! Fett kul!!!
Puss- e

Av Ella&felicia . - 10 december 2013 16:37

Vi har bakat och äter popcorn å kollar på Eva och Adam mysss, ni får se resultatet på bak grejjen sennnn, ouss - e

Av Ella&felicia . - 10 december 2013 15:35

Har en sån där jobbig dag idag :/ ni vet när man tänker på massa saker som killar,skola, kompisar och massa sånt. Massa jobbiga frågor kommer upp i huvudet som, undra om han gillar mig? Varför bitchblicka hon mig? Va har jag gjort henne? Kommer han ihåg det som hände? Undra va dem tycker om mig?
Sånna frågor har jag tänkt på hela dagen, har inte fått svar på någon av alla hundra frågor! Då är det bra att man har sånna härliga vänner som får än att känna sig bättre utan att veta att något är fel. Det är en dålig sak med mig. Jag delar aldrig med mig om mina känslor eller tankar när jag inte mår bra, även om det flesta märker att något är fel.
Då är det skönt att ha bloggen och kunna skriva av sig!

Titta igenom bilder på min iPad förut. Haha detta är jag för ett år sedan!
-Felizia

Av Ella&felicia . - 10 december 2013 12:39

Såklart, alla killar är ju som djur,
Efter skolan ska jag matilda och tilde hem till mig och baka, för den 18 är vi tre med i en bak tävling, så vi ska "öva" lite!
Bloggat sen! Puss- ella

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej! vi är två tjejer som driver denna bogg, den handlar om hur våran vardag ser ut och lite blanda! hoppas ni gillar våran blogg! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för inlägg?
 Videoblogg
 Frågestund
 Outfit bilder
 Sanningar om oss
 This or that
 Hiss/diss
 Tips

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards