ourlife2you

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Ella&felicia . - 14 december 2013 17:48

Kändes som om jag inte berättade riktigt min dag/ kväll igår..?
Så här kommer den; jag och min bästa wilma myste i Gbg, kollade affärer, köpte lite saker till julklappar, därför kan jag inte visa det här, åt även massor av munkar utanför nordstan, kan ju döda för munkar så gott det är nammmmm!
Sen tog vi tåget hem, och hennes familj kom till mig åt åt tacos, som vanligt på fredagar lalalalllAaa ;)
Sen gick vi ner, satte på en film å hade det allmänt bra, men kanske inte jag var det bästa sällskapet, för somnade i wilmas knä, haha! Däckade toraaaaalt! Var så jäklans trött! Men det var en bra dag!

Puss- ella

Av Ella&felicia . - 14 december 2013 16:55

Kom inte på någon rubrik! Har inte gjort mycket idag, har bara varit hemma. Kom även på att jag har engelska prov på tisdag :( men har inte pluggat, få görs det på måndag eller nått!
Imorgon ska jag vara med Matilda, ska bli jätte kul har inte setts på jätte länge!
Har verkligen inget roliga att skriva men ska bli bättre på att uppdatera, lovar!
-Felizia

Så här har jag sett ut idag!
Fast har slott in julklappar, varit ute med bebisen och lite så!
Har inte bara latat mig :D

Av Ella&felicia . - 14 december 2013 16:31

Man märker att det är jul shopping för oj vad mycket folk det var!
Träffade massor av folk jag kände, och ; Robin stjärnberg , Sarah dohn fire eller vad sjutton hon heter, och the foo!
Hur jag träffade the fooo kan ni få veta mer om i ett annat inlägg!
Haft en sjukt bra dag, köpte två saker, bilder kommer sääään!
- e

Av Ella&felicia . - 14 december 2013 13:54

Tror inte jag ska träffa någon idag får se ;) är en sån där jobbigt seg dag! Vaknade vid tio typ och gick ner och somna om i soffan hahah :)
Så nu ska jag äta lunch sen får vi se om det blir nått idag!

Hahah så sant! Man känner ju sig jätte tjock! Men dom modellerna är ju perfekta!
Kram Felizia

Av Ella&felicia . - 14 december 2013 13:17

Japp, så har jag det!
Idag åker jag in till götelaborg igeeen, ska kolla julklappar å såå!
Ikväll kanske tilde kommer till mig, om jag får tag på henne!
Men annars ska jag vara med min syrra å hennes kompis ikväll, så vi får se, tilde om du läser detta; ring mig bebeee!

Ska även köpa en väska som jag hitta som är lite 2 die 4, älskade deennnn!

- e

Så fula är dem, det är Victoria secret body splash, ushhh

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

hej! vi är två tjejer som driver denna bogg, den handlar om hur våran vardag ser ut och lite blanda! hoppas ni gillar våran blogg! puss

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni ha för inlägg?
 Videoblogg
 Frågestund
 Outfit bilder
 Sanningar om oss
 This or that
 Hiss/diss
 Tips

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards